2016. május 5., csütörtök

Jégvarázs-Elsa 3.


Ismét egy Jégvarázs torta.
Ezúttal pinkbe, ami a képen kicsit vakító és pirosnak tűnhet, 
mert ezt a színt nehezebb fotózni. 
Az előző ugyanez a típus volt
-úgymint unidecből és nem habból készült haj-,csak az egész kékben.
A díszítés némileg eltér és kapott egy kis pluszt is, 
ugyanis ennek a tortának résztvevője lett Anna és Olaf is.
Olafot unidec-ből készítettem, Annánál azonban ostyát
használtam, mert nem szerettem volna valami torz lényt kreálni.
A kivágott ostyát körberajzoltam a kinyújtott unidec-en, majd
szikével kivágtam. 
Ez az anyag és, amiből Olaf  készült , 
kapott némi cmc port a jobb tartás érdekében.
Az piskótát, az ostya felhelyezést, burkolást
az előző Elsa bejegyzésnél megtudjátok nézni itt:
A krém annyiban volt más, hogy nutellát és
némi porcukrot kevertem a mascarponéhoz, ami aztán 
az előzőleg felvert tejszínnel lett elegyítve.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése